ϟuperwoman


Hang out :)
Wednesday, 28 September 2011 | 9/28/2011 02:26:00 pm | 0 Words
hey....
setelah lama terperap kat rumah, ari sabtu keluar jugak aku g jalan2. Jalan2?? ye, kuar tgk wayang Bini-biniku Gengster, ermm cter tu boley la. Motif keluar? nak lupakan dia? tak dapat lupa pon sebenarnya haha ape pon tak boleh. Thanks dekat dia sbb teman aku jalan2, ye dia tahu keadaan aku yg err err je sejak2 ni hurmm tu yg kuar tu. Eh tapi sian kat dia la, kesejukan haha mana taknya jaket dia dekat aku. Sape suruh bagi hehe kan da buat hak milik sendiri. Orang nak bagi, eh sombong nolak. Yang sejuknye kau haha sian2 padan muka :P

mood ; dgr cter nak kuar ag ?? haha bile2 ? nak ikut !!

-Past- | -New-