ϟuperwoman


err aku tak twu nak letak tajuk ape --'
Sunday 4 September 2011 | 9/04/2011 08:54:00 pm | 0 Words
hey ! hurmm demam aku tak baik lagi selsema pon same je hukhuk, sabo jela~
hahh tadi kan time gelodeh2 facebook aku terjumpa satu link ni, nak tgk ?
klik sini  >http://www.kyrul.com/kalau-betul-couple-itu-halal/< , sekadar nak share je hurmm lepas bace dan hayati semua ni, k aku rasa bersalah gak ahha tak twu kenape ek. Perasaan tu memang rasa la, haishh aku nak terangkan pon tak twu cmne ni tu sebab la takde tajuk.

Ermm aku dgn dia pon sekarang ni da takde pape, just kawan je so sekarang aku da boleh terima ni semua dengan hati yg terbuka. hurmm mungkin ade hikmah disebalik semua ni, sebenarnya bagus jugak la putus ni sebelum aku bace blog tu ag fuhh lega da tinggalkan zina hehe
KITA BERPISAH KERANA ALLAH, KALAU ADA JODOH TIDAK KEMANA :)
lepas bace aku rasa bersalah rasa insaf plak doe, k tp rasanya arini je keinsafan tu datang tp nanti esok lusa bulan depan tahun depan buat lagi perkara yg sama. haishh aku ni manusia biasa juga tak terlepas terima dugaan ni semua kan ? okay baik kau angguk ! hehe good boy/girl. Da boleh terima ni semua haha jgn ingat aku ni suka2 bukan maknanya aku ni org yg takde perasaan eh eh ade doe perasaan tu. Tapi diamkan jela huhu lebih baik kowtttt euww ! Biarlah ape sebab yg sebenar-benarnya berlaku antara aku dgn dia hanya Allah je yg twu. Kalau ade yg aku cerita kat sape2 tu, jgn percaya bulat2 sebab aku takkan cerita yg sebenar-benarnya, sebab aku sendiri tak twu cmne nak luahkan. Susah ! aku pon tak faham sebenarnya err --' . Ahh sudah la, ni kalau aku taip payah nak berhenti da so baik aku stop ! k bye~

-Past- | -New-