ϟuperwoman


Beyonce ?? bhahaha ape seyhh
Wednesday 21 September 2011 | 9/21/2011 03:06:00 pm | 1 Words
Arini kan haishh budak2 kelas aku ni ntah pape jerk. Ni semua Zue punye keje la ni haha main nama2 panggilan artis hollywood plak da. Turn aku, Beyonce?? bhaha ape seyhh celekeh celekeh celekeh ! da r seksi nak mampus ! haha. Ade nama Justin Bieber la, Adam Lambert, Sean Kingston, Vanessa, Taylor Swift, Megan Fox, Selena Gomes hahhh ag ape ek? haha aku tak ingat daa pastu da r namanye susah nak sebut haishh boleh tertanggal lidah ni huhu maklom la aku makan belacan so nak sebut nama2 owg putih ni payah sikit. Longhatnye pon bunyi da pelik doe. Arini kejenye ketawa aje bukannye nak focus dalam kelas haha ag2 part kene himpit dengan Ecah & Janet hasihh naik semput perut aku gelak beb, tak tahan haha


mood : byk sgt ketawe arini, habis lah ilmu aku kuar hoho

-Past- | -New-