ϟuperwoman


1st time datang sekolah lambat !
Tuesday 6 September 2011 | 9/06/2011 04:12:00 pm | 0 Words
grr~ alhamdulillah kenyangnye baru lepas makan hehe hai hai hai err hai lagi. Beb nampak tajuk kat atas tu ? hehe post kali ni ade tajuk, ermm aku kan aku kan err tadi pagi datang sekolah lambat ! 1st time tu whoaa!! tak boleh bla. Aku bangun pagi je terus capai hp berharap ade mesej masuk tp takde pon haha kemudian mata beralih ke arah jam digital di muka skrin hp. Tup tup tengok2 je da pukul 6.38, okay sambung baring lagi kat katil tp zuppp ! cepat2 aku bangun tengok jam balik, perghh 6.38 da ??! aku bangun lambat ? bingung~ dengan baju sekolah tak gosok lagi, ahh capai tuala terus g mandi. Niat dihati g sekolah nak pakai baju sekolah tp da tak sempat punya pasal aku pon terpaksa pakai pakaian pj. Haishh da pukul 7 da tp angah aku ni tak mandi2 lagi, pukul berapa aku nak sekolah cmni ? huhh geram betul ! da twu kene anto aku lagi dye siap lambat2 an. Pastu kereta buat hal pulak, taknak hidup. Perghh dalam hati berdoa jela mudah-mudahan boleh jalan, aku nak cepat ni. Last2 sampai sekolah pukul 7.25. Sampai je sekolah jaga tu tengok aku lain mcm je, ahh lantak kau la aku da lambat ni. Huhh nasib baik pengawas tak tahan aku, muka da cuak da ni yela mana taknya aku ni da la datang lambat. Haha untungnya aku, selamat tak kene amik nama dgn tak kene rotan. Time aku sampai je kat tapak perhimpunan, budak2 ni da gerak nak masuk kelas da pon. Okay dengan muka selambanya aku masuk barisan beratur menuju ke kelas haha. K ni last ea aku taknak da bangun lambat, t sampai sekolah pon lambat !



Aku bangun lambat bukannya apa haha malam tadi tido lambat, ade mamat ni datang beraye. Dye bla pon da pukul 11.30 huhh nasib baik dye tak bawak ramai kawan kalau tak haishh tak cukup makanan. Lepas tu penatnya ag tak hilang, mana taknya siangnya pulak g beraye dgn budak2 ni. Bawak moto laju2 haha laju la sangat biasa je sbb aku bawak anak orang so da jadi tanggungjawab aku utk jaga keselamatan dye. haha peace~

-Past- | -New-