ϟuperwoman


SelamatHariRayaAidilfitri :)
Monday 29 August 2011 | 8/29/2011 04:02:00 am | 0 Words

Assalamualaikum :)
hai u all hurmm sekejap je kan Ramadhan nak meninggalkan kita semua, sedih pon ade huhu arini last kita semua berpuasa bg bulan Ramadhan then kita semua akan menyambut bulan Syawal pula.. yeahh yeahh sukanya ! tak suka ? oh gila la tu haha
okay terlebih dahulu aku nak mintak ampun maaf zahir dan batin andai aku ni ade buat salah kat korang tak kira la aku kenal ke tak atau kawan2 aku sendiri. maklum lah aku bukannya insan yg sempurna, setiap orang pasti akan melakukan kesilapan tanpa dia sedar kan ? >.<
aku sebenarnya tak sabo nak dwet raye ahha eee~ da besar ley dpt ag ke ?
ehh ehh 16 taon ag ni huhu bdk sek ag so mesti ade kan dwet raye for me ? :)

okay, sebenarnya aku baru lepas menganyam ketupat ni aigoo suda sakit badan belakang ni le. ni semua abg aku punya pasal, sesuka hati dia je men amik je tempahan nak buat ketupat tak pasal2 aku kene nolong sekali hurmm law sikit takpe gak ni byk ade la lbh kurang dlm 200 lebih ni kalau tak bagi agihan mata wang perghh memang la kan
da la nak tido suda ngantok huhu~ zZzZ

#smlm F dtg kedai pas balik dr melaka, dye singgah beli kuih ahha aku ingat an sape la rupa2nye dye menggigil-gigil aku masukan kuih dlm plastik pdhal time tu yg amik an kuih dye abg aku..aigoo mana tak keruan, ade abg aku daa ahha senyum jela kat kau ye biyy :)







-Past- | -New-