ϟuperwoman


Kebengangan -.-
Monday 8 August 2011 | 8/08/2011 11:50:00 pm | 0 Words
Assalamualaikum semua si cantik dan si hensem :)

Disaat aku menaip post ni, keadaan aku tidak tentu arah. Kenapa ? da malam kan ye aku ngantuk tohh
petang tak tido sebab menjual hehe bukan kat bazar tapi dekat depan rumah je. Jualan utk arini ? okay tdk memuaskan huhu takpe la esok esok ada lagi. Rezeki ada di mana2, betulkan ? *angguk la -.-
homework pon tak siap lagi hurmm terasa tahap kemalasan datang menari-nari bergelek-gelek kalah penyanyi dangdut Inul tu taw ! okay lari daripada tajuk sekejap hehe kembali kepada tajuk balik ye.

Kebengangan ? why ? okay arini aku sangat malu dan bengang dengan budak2 ni haishh.... Arini 8/8 aku ada oral bahasa inggeris. Okay, perasaan jangan cakap r memang dup dap dup dap da mcm orang laki nak kene nikah da haii cuak giler doe. Ceritanya mcm ni, tadi tengah syok2 aku hafal budak2 ni panggil. Biasalah kan orang da panggil ye kita bangun la dan aku ingat diorang panggil sebab da tiba turn aku tup tup aku dengan muka tak tahu pape kira muka blur la, terus g depan siap2 nak baca utk oral tu. Okay dan si Linda (selaku penolong kelas aku) ni pulak cakap eh Nyet (nama gelaran kat sek ok jgn gelakkan ! ) belom la. Hahhh belom ? time tu da toleh kiri kanan da. OMG ! belom ea ? okay aku patah balik g tempat duduk. Pastu budak2 ni da gelak2kan an perghh malu aku ! da tak memasal terpaksa g depan jugak bace walaupon time tu bukan turn aku ! ngee~ geramnya.
Da la bila tengah baca tu budak2 ni gelakkan, tak memasal apa yg aku hafal lupa terus gara2 tgk muka yg gelakkan tu haishh teruk betul la korang. Menggigil aku kat depan tu tapi tak la seteruk classmates ag sorang tu hehe bila da settle aku g tempat duduk terus cangkung at sebelah kerusi tu. Perghh malu bhai ! aku pon gelakkan diri sendiri haihh bodoh2 aje la



Tadi time duduk2 sambil tengok kereta lalu lalang kat atas (time tu nga jual), aku teringat balik haishh klako pulak haha sengal betol la, arini mmg teruk la. Da la arini kejenya asyik nak marah org je, ahh lantak la situ. Nasib la sape yg kene sembur haha



-Past- | -New-