ϟuperwoman


Exam Habis Da & bla bla bla~
Thursday 18 August 2011 | 8/18/2011 12:07:00 am | 2 Words
Hey u all ! , lame la syiak tak update cehh tak ada idea sebenarnya huhu

eh arini exam for UKK2 tamat da whoaaa suka giler, tak ada la tekanan jiwa dan perasaan  lagi~
MERDEKA ! *okay aku sambut dulu haha
sebenarnya aku adalah seorang pelajar yg sangat malas membaca buku, buku sek je ea
tapi kalau novel emhh mantap aku boleh layan 1 ari tak ngantuk tak mcm aku bace buku sek
da la time exam aku duduk bawah kipas, perghh syok giler la seyhh dapat tido
enak rasanya dapat tido bawah kipas bhaha da la masa yg diberi 1 jam je, okay tak cukup
setiap kali dapat paper, aku akan tulis maklumat diri pastu baca buat kejap and then terlentok !
setengah jam lagi masa da nak habis baru lah aku bangun haha teruk an, okay jgn ikut !

hahh yg tak boleh bla tadi lepas semua bdk2 ni anto paper math mode, member aku ni terlupa nak anto kertas jawapan dia. aku pon gelak r, kelako dengan gaya dia lagi sape yg tak ketawa an
aku da terkekek, geli hati betul. jap g lepas aku kemas2 meja yg da berselerak dgn semua paper, baru aku perasan yg kertas soalan yg mengandungi kertas jawapan aku lupa nak stapler sekali dan yg pastinya lupa nak anto hahaha padan muka, ketawa an orang lagi last2 sape yg kene balik ? aku juga huhu kelam kabut ktowang cari cikgu nak bagi paper ni. ni kalau aku tak anto perghh sia2 je buat, syg tu ade markah aw walaupon sikit.

dan esok, habis la ktowg akan kene dileteri, dibebeli, dirotani, dinganjingi, dinyampahi, dihinai,
disebati dan di err di err di bla bla bla bla r~
aku tahun ni mmg tak ada mood nak belajar, rasa tahun ni mcm time aku form 2 dulu
belajar main2, homework tak complete bile time cikgu mintak je baru aku anto kalau tak mintak, huhh jgn harap aku nak anto. tengok keadaan r kalau time rajin ye anto la

perkara lain yg berlaku arini :-
#da sebulan atok aku pergi meningglkan kami
#kene buli dengan zue & ayu, eh tak, aku yg buli dyowg err ehh ntah la --'
#aku tido at kelas mcm biasa, best !
#mlm tadi aku gado ngn dia, dan sekarang suda baik haha sweetnye kau b ? err --'
#terlebih bagi duit dan terkurang bagi duit at orang time jual tadi
#arini jualan habis, licin tak ada apa yg tinggl hanya la tapawe
#tak puas ati, ayah beli air tebu sikit sgt aku tak puas minum err --'
#kat tempat tusyen tadi aku ternyanyi ntah pape, dan mata berair maksudnya aku ngantuk
#homework aku tak siap
#dan sekarang suda ngantok aku mau tido !

daaa k tu je, bye ! salam :)


-Past- | -New-