ϟuperwoman


Spend Time With Them
Tuesday 19 July 2011 | 7/19/2011 12:02:00 am | 0 Words
ASSALAMUALAIKUM :)

alhamdulillah, jenazah atok selamat dikebumikan pagi tadi
dalam pukul 9 lebih alaa tak berapa ingat la
tarikh atok meninggal sama dengan tarikh lahir adik aku
si Syahmi tu 17 Julai 2011 bersamaan 15 Syaaban 1432
sayu la tengok masa dikebumikan tadi hurmm :'(
moga atok kat sana aman
arini ari terakhir aku tengok atok aku
serius, air mata tak nak keluar ? OMG
huh macam takde perasaan je, siot ! ahha
pape pon matanya berair je la cuma tak mengalir je

ramai sedara mara datang tapi aku tak kenal ? O.o
duduk bawah pokok makan buah durian
huhu tapi aku tak join sbb da muak dengan buah tu
kerjanya kat uma main air je, basuh pinggan ngn cawan la
budak2 ni saje je an dengki aku
aku da siap basuh eh eh makin diletaknya lagi pinggan ngn cawan tu
hemm tapi takpe sebab da biasa buat kerja2 tu
last2 aku yang rehat lebih, dyowg yang kene bwat keje haha
padan muka ! buli aku lagi kihkihkih
mentang2 aku lahir dulu cehh kononnn :D

ni memalam ni lepak kat luar uma ngn cousin
si Daya ngn Azrin haha sengal bdk 2 orang ni
haha sempat lagi on9 tapi lepas da selesai tahlil tu semua la
sejukkkkkk tapi syokkkkk !
dengan dengar kenderaan lalu lalangnya
hemm bukan selalu dapat nikmati

-Past- | -New-