ϟuperwoman


Welcome Back To School
Sunday, 12 June 2011 | 6/12/2011 09:16:00 am | 0 Words
yayayayayayayayaya ! say yeah again !
aphal la aku ni happy bebenor haishhh
padahal homework tak siap ag err kasut ahh
pejam celik pejam celik tup tup esok da sekolah la
wei asal sekejap bnor ni
aku rase mcm smlm ari sabtu 2 minggu yg lepas la
adehh sungguh tak sanggup nak pergi melangkah ke sekolah
kalau sambung cuti lagi boleh ? please.....

sesiapa yg masih tak sedar lagi ari ni ari ahad dan esok isnin
sila angkat tangan mcm saya !
kalau lah aku ade mesin putar masa, da lama aku putar
ahhh aku rase otak aku ni pun da beku kowt
aikk maklum lah cuti panjang la katakan
hurmm ape2 pon terpaksa terima yg esok mmg ari ISNIN
HARI PERSEKOLAHAN BERMULA ! utk mereka yg bergelar pelajar

kpd rakan2 yg duduk asrama, babai korang hikhik >.<
jaga diri OK berhati-hati di jalan raya & study lek lok yaw
aku duduk rumah je hehe *mentang2 dah keluar asrama
tak sabo rasenye nak dgr pengetua berucap esok wee~
mesti lama dan akan membuatkan punggung kami semua sakit
wawawa duduk lama sangat kat tapak perhimpunan tu wei
actually, aku rindu ngn korang semua hehe jumpe esok ye :)
ape-ape pon aku nak ucapkan
" SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH "

-Past- | -New-