ϟuperwoman


Tutup Buku
Wednesday, 8 June 2011 | 6/08/2011 04:53:00 pm | 0 Words
ahha di petang yg hening ya hening, mendung ya mendung, cerah tak cerah
gelap ya sikit gelap, hujan tak hujan, panas tak langsung panas *bile nak habis ?
hihi rasa aman je petang ni tanpa kehadiran 1 bunyi dr bende alah yg bising tu
bila senyap rasa rindu plak nak swoh bende tu bising balik
ehh ehh ehhh bukan nak citer yg ni,
da2 campak jauh2 hp atas katil sane !

yeahhh ! pejam celik pejam celik sejekap je cuti an an an
homework pon semakin berlarutan tinggal sikit je ni
sikit je ? *tak aku tipu, ade lg byk sikit
transkripsi BI da siap ari senin minggu lpz da buat
ADD MATH cehh cehh da siap doe ahha aku buat time tuisyen
MATH MODE, woo~ aku buat keje mummy jimmy bru je siap ni
da hbz da... ahha tipu ade lg homework tp nnt la aku buat ye ? hihi
tinggal SEJ, RC, CHEMISTRY, PHYSICS je..
HAHHHH WHAT ?? JE ?
err iyelahh da tu, nnt mlm buat la *kalau rajin !
kalau da asyik on9 je, ermmm alamatnye tak siap la kan ?
err a'ahhh lah
ahh yg penting aku da tutup buku da ni hehe *ketawa sopan

-Past- | -New-