ϟuperwoman


Si Gedik Da OK
Friday, 10 June 2011 | 6/10/2011 01:13:00 am | 0 Words
suka suka suka suka suka suka suka suka suka suka suka
yes ! yes ! yes ! yes ! yes ! yes ! yes ! yes ! yes ! yes !
gedik da tak merajuk ag ahha best gilak
payah betol nak mujuknya, Janet kata
" kau ni tak pandai la nak mengayat laki "
err entahh la

HAHA pdn muka kau, sape swoh tak text aku semalam
hahh kan da ngaku yg kau bosan sebenarnya, da agak da
kau mesti cari aku punya tu yg aku tak nak text kau smlm
saje je nak dengki nak tgk sejauh mne kau merajuk
pdn muka sape swoh merajuk, sendiri yg sengsara
text yg pertama dpt dari dye

" bosan siak xde sape2 nak mcj ke ? "
" hahh twu xpe! drpd semalam ni tunggu mne ntah orgnye "
"owh owg bodoh jgk yg kene hantar dulu ye "
" xbdoh pon ngee~ , hahh fhm pon ek

aku benci kau cakap diri kau tu bodoh, dah2 la wei aku tak nak dgr
spoil kan mood btol la dye ni, hahhh tegang seketika
sape kata aku tak pandai amik hati org ? hey ni FAZLYNN la
haha swoh dye ketawa je padahal, tak buat ape pon
ketawa pon si gedik hee lama2 OK daa
kau nak balas dendam ? boleh je maklun la smlm tak text an
alahaiii menyampah la plak, kredit hbz tak dpt nak meneruskan
kedengkian aku kat kau

-Past- | -New-