ϟuperwoman


Resepi Dari Aku
Saturday 11 June 2011 | 6/11/2011 08:34:00 am | 0 Words
SELAMAT PAGI SEMUA

heyy korang da bangun ke belum ni ?
ke ade lagi yg ngorok kat katil sambil memeluk bantal busuk ?
hehe tak dengar ke ayam kat luar tu berkokok-kokok da nak stop da pon
sebelum sarapan g mandi dulu OK ?

cakap pasal sarapan ni an, ari ni aku sarapan roti canai
hehe sedap nyummy nyummy nyummy
nak share sikit dgn korang ni hee nak kata resepi ermm entah la ek
ahh boleh la hentam je la ckp resepi ea
selalunya org makan roti canai dgn kuah & sambal, right ?
tapi aku ni pelik sikit hoho bknnya tak mkn kuah ngn sambal tu
cume punye kelainan sikit hehe

ape kelainannya ? hoho meh sini baca
aku makan dengan AIR TEH !!
jangan la pelik doe hehe
maksudnya aku makan roti canai sambil minum air teh
pastu nguyah arr *aku twu kowang geli, tak pe tak kesah pon
ala rilex arr nanti masok perut keluar taik jgk hoho kasar sikit bahasa
tapi time nak minum tu pastikan airnya tak banyak sikit je aw
kang payah pulak nak nguyah dgn roti canainya kat dalam mulut tu

OK guys ? hoho selamat mencuba, tak sedap kau keluarkan la balik

-Past- | -New-