ϟuperwoman


Nak Kahwin
Thursday 9 June 2011 | 6/09/2011 06:19:00 pm | 0 Words
nak kahwin ? fuyohhhh gatal kau ye
ehh bukan aku la, ape arhh
haishhh --'
ikuti perbualan si anak dan si mamanya
waktu : pg la dalam kol 7

mama : banyak lagi ke tidak kuihnya ?
aku    : entah, tak perasan
mama : ape la kau ni, swoh tgk byk lagi ke tak tu pon tak perasan
.....................................................................................................................
aku    : mama, boleh ke umur 15 tahun kahwin ? *sambil menuju ke ruang tamu
mama : kecik lagi kok, bawah umur tu..mane boleh *sdg menguli tepung kat dapur
aku    : habis ade budak tu nak kahwin umurnya 15 la, lakinya plak umur 17
mama : sape tu? sape nama maknye ?
aku    : entah, tadi anto kuih kat atas ade org tu cter kat atok, yan dgr je
mama : bila langsungnya ?
aku    : entah, ahad ni kowt
mama : kau semuannya entah, bile dye cakap ?
aku    : tadi, mak dye sendiri yg cakap..budak perempuan tu mmg da tak
          sekolah da
mama : habis lakinya keje ape ?
aku    : entah, mane yan twu...
mama : entah2 mak bapak dye kowt yg tanggung
aku    : entah la ma...boleh ke ? bkn ke nak kahwin kene pergi kursus tu
          semua la ape la
mama : memang la, ye entah la boleh kahwin ke tidak
.....................................................................................................................
mama : kau nak kahwin ea kak ?!! *tetibe je mama ni
aku    : mane ada ! da gatal sangat la tu kalau nak kahwin time2 cmni
mama : hahh yan ? nak kahwin ea ?!
aku    : ntah, mne ade ! *jerit lagi sekali dari depan ke dapur
mama : ........................................................................................................
aku    : tak nak sekarang, masih muda lagi la nak belajar dulu
          da agak da kalau aku tanye cmni mesti dye kata gitu
          *membebel sorang2 kat depan

HAHA gila la kalau aku nak kahwin time2 umur 16 ni *15 lagi befday blom lepas
kalau nak kene ceramah free ngn abang aku hahh kahwin la situ
belajar pon terkontang-kanting ag
kemas rumah pon tak perfect ag
masak pon biasa2 ag
ada hati nak kahwin.. PUII
naseb la sape dpt aku ni haha
ngee~


* mak aku tak de cakap pon, aku yg mandai2 *

-Past- | -New-