ϟuperwoman


Dia Cakap Aku Duyung --'
Saturday, 11 June 2011 | 6/11/2011 01:42:00 am | 0 Words
ada ke patut ikan duyung ? aku da baik2 jadi manusia kok
err tapi ok la an daripada dugong, lagi hampehh
kalau kau cakap aku dugong, duyung pon err boleh la

gedik  : syg, tido ea ?
ganas : eh tak la b, bby tunggu b ni, mne ntah
gedik  : hehe sian dye
ganas : twu tak pe err majok r cmni, pnt tunggu twu! alang2 bwat hw skali
gedik  : majok r, ko jgn g mne2 dok diam2
ganas : nga dok diam2 la ni, nak g ne memalam buta ni yunk
gedik  : ko jgn g mne2, tumbuk muke ko kang. Mail lambung yg ckp bkn b
ganas : euww teruk ko yunk haha , mancing kat ni ea b pe nmenye tu
          pontian besar err ntah la bby tak twu
gedik  : pontian kecil la yunk
ganas : owh ea yunk ? ahh lantak la kire adk brdk la tu besar ngn kecik
gedik  : lain la yunk
ganas : kalau lain b buat2 la same
gedik  : tak tak tak
ganas : ye ye ye
gedik  : tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak tak
ganas : wei, kasik aku menang boleh tak ? hee
gedik  : amik la yunk
ganas : yes ! ahha da dapat ikan duyung belom ? hampeh ikan dugong
          kang ko jmpe
gedik  : ok la nnt boleh mintak FB dye haha
ganas : haha tu pon kalau ade b
gedik  : ade r fazlynn gitu hohoho
ganas : haha euww geli aku
gedik  : dgn diri sendiri pon nak geli
ganas : sengal la laki aku ni, dye kata aku ikan duyung ? gila la cun tu b
gedik  : mmg sengal, nape ?
ganas : hehe tak de pape

kira ok la tu aku cakap kau sengal, kalau aku cakap kau idiot lagi sekali cmne
hehe dah tak nak amik risiko, nanti kau merajuk lagi aku malas nak pujuk
da r susah nak pujuk, naseb yg kau ngaku yg kau ni payah nak dipujuk
haha mengong kau syg   !

-Past- | -New-