ϟuperwoman


Cuti Yang Membosankan
Friday, 10 June 2011 | 6/10/2011 03:14:00 pm | 0 Words
ohoiii bosannya cuti ni, tak ke mana pon just
tido, kemas uma, on9, makan
hari2 bosan la tak de bende nak buat
bangun tido on9 haha *ye g cuci mke dulu la, mandi

cuti sekolah dah nak habis tinggal bape ari je ni
2 minggu je cuti tp cuti yg membosankan
err petang2 kalau rajin mula lah buat aktiviti sendiri
aktiviti berfoya-foya dgn budak-budak ni
selalu jugak la kuar, balik ?
haishhh anak dara tak baik balik maghrib2 *ala kol 7 yg pasti da sampai uma hihi
kalau lepak tu, hahhh perempuan biasalah dgn agenda bergosip-gosip ni
da lali la so tak de sape yg nak pelik an, kalau dah namenye pon berkumpul
ade je la ceriter yg nak di ceritakan
ni la ahli2 nye *yoo famous tu ahha


LENA | JANET | ECAH | LIYA | ZUE
 
selalu kene marah ngn si gedik
sebabnya asyik merayap aje tak padan perempuan
balik pulak da nak dekat maghrib
ehh ehh aku belum jadi bini kau lagi OK
hee~ :D

-Past- | -New-