ϟuperwoman


COMPLETE YOUR HOMEWORK
Saturday, 11 June 2011 | 6/11/2011 08:30:00 pm | 0 Words
nampak ni !


ni jugak !
*eh gambar yg sama mcm td la hee


apa semua ni ?!! hahh ? *bengong sungguh ye kerja sekolah kau
ohh my LOVELY homework la err --'
nampakkan ? banyak tak ? ni baru sikit je sbb yg selebihnya da siap la
chemist tak buat ag, entah mane kertas periksa aku melayang
sejarah, pin pin nga on the way buat ni.. sampai bab 10 tuuu waa sikitnye !
physics ? err aku rase, tak buat sangat kowt sbb tak twu hehe
buat kat tempat tusyen je la physics tu
tu hahh buku biru tu, terpampang REKA CIPTA *buku baru ni, baru dpt
adehh langsung tak sentuh, bukak pon belum lagi
hoho malam ni kene buat jugak ! no more excuse, OK ?
yeahh fighting ! fighting ! *mcm buat je haha
aku rase korang punye mesti lagi banyak an an an ?
atau pon ade yg tak sentuh langsung hehe
baik buat ! tak nak buat pon boleh, tp jgn cakap aku yg suruh plak






-Past- | -New-