ϟuperwoman


Tolong La Wei !!!
Friday, 20 May 2011 | 5/20/2011 07:31:00 pm | 0 Words
TOLONG JGN BERGADUH PASAL LELAKI !!!
serius aq tak suka bende2 ni semua wei
aq tak de pon komen lebih2 kat fb dye tu tp kau?
perghhh ayat sungguh menyakitkan hati
mcm la aq tak twu yg kau tak suka an aq rapat ngn dye? yes, i know !
walaupon kau bkn friends fb aq
aq tak twu la an ape masalah korang ni tp tolong la jgn nak salah aq
status korang pon aq tak twu sekarang ni, mne la aq twu dye ttbe rapat ngn aq
dye yg always sent mesej bknnye aq
kau nak dye balik?? amik la wei aq tak kesah pon bak kata "ada aq kesah"
ade aq heran kau kesah ke tak? WEKK !!

rase mcm nak bla je dr hidup dye tu
sbbnye ramai yg tak puas hati n tak suka
rapat ngn orang ni salah
rapat ngn orang tu salah
senang cter bek aq mati la hahh kan nanti semua org suka
sbbnye nanti tak da pon org kacau hubungan kau ngn dye
aq tak suka lah marah2 ni, please la wei twu sgt2
AQ TAK COUPLE DGN DYE !!!

*hampir2 mngalirkan air mata pikir semua ni tp bende2 ni semua mengarut!!

-Past- | -New-